beccablogg

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 16 april 2014 22:49

Hej idag så ska jag berätta om de fyra dagarna söndag,måndag,tisdag och onsdag. I söndags så var jag hemma och var baksugen och gjorde hastbullar och de blev toppen i galoppen goda. Sen var jag, min mamma och min syster ute och bara hade det trevligt. I måndag så var det första dagen på påsklovet och jag var på fritids. Jag var med sajten.bloggplatsen.se och Angelica från min klass väldigt mycket. Och jag och Angelica bestämde att vi skulle vara ute och shoppa nästa dag. I tisdags så var jag med Angelica och var i flera affärer men alla fina kläder var så dyra så vi köpte inget.
Eller......? Jo vi var på mac donalds och sen så köpte vi tortilla chips. Vi var hemma hos mig och spelade WII med. I onsdags idag så var jag och fritids på lazerdome och det var såååå kuuuul. Om ni inte vet vad det är så kolla deras hemsida
Lazerdom.se där finns mer information. Sen nu så är jag i sängen och imorgon ska jag till min mormor och morfar så jag hinner nog inte skriva.
Men ses!
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre!

Ovido - Quiz & Flashcards