beccablogg

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 april 2014 22:36

Hej idag så ska jag berätta om dagarna fredag, lördag och söndag. Jag skulle också berätta om torsdag men inget hände då. I fredags så på HKn gjorde vi pannkakstårta! Och det var sååå gott. Jag tog typ fyra portioner. Så det tog ganska snabbt slut. Efter skolan gick jag hem till Ninjanina.bloggplatsen.se och vi hade det superduperkul. Vi tog hem hennes systers katt som heter Lucky. Vi spelade Sims 3. Åt kebabpizza. Var väldigt mycket ute och hittade på nya spännande äventyr hela tiden. I lördags så var jag på kalas hemma hos Kajsa och vi hade jättekul. Vi gav henne en sminkborste och en häst tröja i present och hon blev jätteglad
^_^ . I söndag så var jag Kajsa och Emily och kollade på filmen
Herr Peabody and Sherman. Och jag ger den *****/***** 5/5 stjärnor. För att filmen är lite udda och de sjunger liksom inte i den och man lärde sig en hel del i den. Sen åt vi på restaurang.
Och nu ska jag sova.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre!

Ovido - Quiz & Flashcards