beccablogg

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 20 april 2014 22:07

Hej idag så ska jag berätta om när jag var i Halland i torsdags,fredags,lördags och söndags. I torsdags så tog jag min mamma och min syster Emily tåget till Kungsbacka. När vi var framme kom mim morfar och körde oss till Åsa. Där så var jag och min familj och mormor o morfar. Jag och min syster kollade på Pipi Långstrump på rymmen. Mitt i filmen tappade jag min tand. Det kom inte så himla mycket blod. I fredags så kom vår kusin Ida och vi hade det superkul. Vi gick sedan hem till henne och satt upp hennes studdsmatta och hoppade på den. Sen så på kvällen så sov jag över hos henne. I lördags på morgonen så hoppade jag och Ida studsmatta. Och det var såååå VARMT!
Sen så gick jag till mormor morfar och där så letade jag och min syster påsk ägg. På eftermiddagen så var jag och Emily påskade. Hemma hos Ida var de flesta i släkten där och vi firade påsk. Och min moster hade gjort en SUPERGOD PÅSKTÅRTA!!!!!
I söndags så skulle jag hem till glada Skåne. Det var så himla varmt på tåget.
Ingen air condition
inget vatten
Ingen personal typ. Och så himla mycket mer besvär. Plötsligt så stannade tåget och ville inte fortsätta för att det inte fanns nog med personal. Så vi fick gå av tåget ute i ingenstans. Vi löste det och fick hoppa ett nytt tåg. Men på bilden är jag tvärtemot glad.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre!

Ovido - Quiz & Flashcards