beccablogg

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 25 april 2014 22:31

Hej idag så ska jag berätta om måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. I måndags så var jag ute med min mamma och motionerade. När vi kom hem så såg vi en humla i Emilys rum det tog tid men vi fick ut den tillsist. I tisdags så var det första skoldagen efter påsklovet. Nya läxor men fina och gamla vänner. Efter skolan så var Orchi (en äldre vän) på besök. I onsdags så var det bara en vanlig dag. I torsdags var det bara en vanlig dag. I fredags idag så på HKn så gjorde jag och min klass ugnsbakad pannkaka och den smakade delikat. Senare på eftermiddagen så gick jag hem från skolan och sprang till cirkusträningen för att träna på cirkus/teater föreställningen Robin Hood. Och nu ser jag på film.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre!

Måndag

Tisdag

Fredag

Ovido - Quiz & Flashcards