beccablogg

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 12 april 2014 22:07

Hej idag så ska jag berätta om torsdag,fredag och lördag. Jag berättar inte om måndag,tisdag och onsdag för att det hände inget de dagarna typ. I torsdags så på kvällen var jag och min klass och sovde över på skolan i gympahallen. Vi hade så kul dansade,busade,skrämde,lekte och mycket mer. Kolla på min youtube kanal där finns ett klipp på allt typ. Men jag sov typ inget inte Angelica heller. Vi var uppe busade och väckte vissa. Sen så kollade jag Angelica och ninjanina.bloggplatsen.se på filmen Lasse Maja fem på morgonen. I fredags var jag JÄTTETRÖTT jag sov typ hela tiden när jag kom hem. I lördags så var jag vaken HEHE. Jag var ute med min pappa i parken. Sen var jag hemma och kollade på filmen "Hunger Games 1" och den ÄGER. Det var också min systers namnsdag och jag och min familj fick TÅRTA och nu kollar jag på filmen
"De fem legenderna".
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre!

Ovido - Quiz & Flashcards