beccablogg

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 1 december 2012 20:23

Hej! idag så är det ju 1 december jag skrev lite på morgonen och under dagen så var jag på min lilla systers dansuppvisning. Den var rätt rolig i en av danserna var de typ var pingviner och sa YO YO. Sen så köpte mamma till mig en Marabou mjölk choklad Mmmm den smakade ljuvligt jag har fortfarande lite kvar. Nu tittar jag och min lillasyster på en film men nu ska jag fortsäta titta på filmen 


Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

 

Av Rebecca Hebelius Dace - 1 december 2012 10:28

Hej idag är det 1 december och jag har längtat så mycket för denna dag. Jag vet kanske skriver lite tidigare än vad jag brukar men jag skriver sen okså. Det som har gjort mig irriterad är att det har snöat inatt men det finns bara snö på taken JAG VILL VA I
SNÖN?. Men nu ska jag nog slappa lite

 

Heej Dååå Bäässtta Läässaarre!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards