beccablogg

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 27 december 2012 23:03

Heej jag har saknat er sååå mycket jag har massor att prata om jag börjar nu. Den 23.december var jag sååå pigg hela tiden och längtade till jul afton. Nästa dag när det var den 24.december hoppade jag och min lilla syster ur sängarna sprang till gäst rummet hos mormor o morfar o sa till mamma och pappa DET ÄR JULAFTON och vi fick öppna våra
Julklappar ur julstrumpan. Jag fick 2 överraskningspaket med moshlings i. När det var julafton och tomten kom var han lika läskig som förra året. Jo ni förstår vår jultomte är inte snäll och säger Ho Ho Ho nej han kom i år med en yxa han var värsta mördaren och förra året så hade tomten ett äkta renskinn över sig så man blir litet rädd när tomten kommer till oss. Men jag fick i julklapp bäpengar,böcker,en film, monster high det är som en zombi docka. Ja och litet mer dom andra dagarna har det bara varit vanligt men idag så hände det att min dröm gick i uppfyllelse. Okej det var kanske inte min dröm som jag har väntat på jätte länge för det är en helt annan sak jaja nu pratar vi inte mer om det vi pratar om vad det var för grej jag pratar om. Jo jag köpte en iPod touch och jag bloggar på den just nu det var inte billigt men jag blev jättelycklig jaja nu ska jag sova men vi ses imorgon
Heeej Dååå Bääässtta Läässaarrre

Ovido - Quiz & Flashcards