beccablogg

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 13 december 2012 20:40

Hej jag skrev inte igår men jag ska berätta varför idag. Jag hade nån Engelsk läxa som tog rätt så lång tid att göra men jag ska berätta vad jag gjorde under dom två dagarna. I skolan igår så gjorde vi en nobel medalj men jag blev inte helt klar så jag skulle fortsätta på den på fredag. Jag gjorde typ inget vettigt igår jag ska nog prata lite mer om idag. Idag så tittade jag på två lucia tåg min lilla syster eller snarare hennes dagisavdelnings och niorna i min skola. Och jag fick gå upp 6 PÅ MORGONEN TYP HAR DÖTT OCH FÅTT SLITA MIG FRAM GENOM DAGEN. Sen efter lucia tåget med niorna så gick vi till vårt klassrum och åt fika så jag tycker faktist att det har varit en väldig lugn dag jaja nu ska jag fortsätta titta på Historieätarna


Heeej Dååå Bääässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards