beccablogg

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 7 december 2012 21:43

Hej jag har massor att berätta vad som har hänt idag jag börjar nu. Jo i skolan idag hade vi rolig timme det är som frittval men idag på rolig timme så gjorde vi nåt späsielt vi hade talang jakt. Jag och mina vänner Felicia,Nina,Nathalie och jag förstås jag och Felicia dansade i bakgrunden och Nina o Nathalie sjöng och jag blev faktiskt rätt nöjd på den plats vi kom. På fritids var det en pris utdelning på en poäng jakt jag van inte men jag kom inte heller sist jag är inte säker på vilken plats jag kom på. Men jag fick deplom för jag var me och jag fick en dumle kliva. Medans när vi var i pildamas parken så grillade vi marshmallows fram för öppen eld. Sön hade jag och några av mina vänner snöbolls krig. Nu tror jag att jag har skrivit färdigt för idag Heeej Dåååå bääässstta läsaare!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards