beccablogg

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 14 december 2012 22:03

Hej! Jag har massor att prata om vad som har hänt idag jag börjar berätta nu. Jo ni vet ju att jag har haft Nobel tema den här veckan och idag hade jag avslutningen altså Nobel festen ni vet när man dansar och äter olika maträtter. På tal om maträtter så är det ju så att dom typ äter 7 olika sorters mat fast vi åt ju inte så mycket vi fick bara 3 rätter den första var
1. Melon med skinka på först när jag såg att jag skulle äta det trodde jag det var ett skämt men ärligt talat när jag smakade så smakade det jättegott, jaja den andra är:
2. Salt väldigt salt fisk det jag menar med väldigt salt fisk det är för att den var extremt saltig med salt. Jaja och den sista rätten var efterrätt och då hade vi
3.pigelin glass
Jaaaa den klassiska gamla hederliga pigelinen åt vi sist. Sen så dansade vi vals jag tänker inte avslöja namnet på han jag dansade med men den första bokstaven är A. Sen så dansade vi disco och då dansade jag tillsammans med mina bästa vänner. Jag gjorde klart min egna Nobel middag och tja det var nog mitt
Heeej Dååå Bäässtta Lääässaarre

Ovido - Quiz & Flashcards