beccablogg

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 16 december 2012 20:24

Hej idag har det varit en rätt så bra dag tycker jag och nu ska jag berätta om den. Jag åkte skridskor igen det var rätt så kul och jag kunde nästan åka baklänges och ja. Sen så gick vi hem och då så bakade vi ett pepparkakshus det gick sådär, vi hittade ju på själva för pappa ville inte följa nåt recept. Så de blev sen lite brända men det gör inget. Just nu tittar jag på kanal Svt24 och det är skidor tror det är slalom och jag tror Australien leder men jag är inte så intreserad av skidor men endå jag tror faktist det var det jag ville säga. 




Heeej Dååå Bääästtta Lääässaaarrre.



Av Rebecca Hebelius Dace - 16 december 2012 11:02

 

 När tredje ljuset brinner,
vi juleklappar syr
och vi bakar kakor
och har ett fasligt styr.

Ovido - Quiz & Flashcards