beccablogg

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 december 2012 20:19

Hej igår hann jag inte skriva men som vanligt om jag glömmer skriva en dag så skriver jag det idag istället. Vi började den här temaveckan och då på svenskan så gjorde vi en inbjudan till oss själva till nobelfesten. Jag skrev på det att jag hade vunnit fredspriset fast jag har ju inte det var ju bara på skoj. I musiken så spelade vi en låt ni vet den dadadadada dada dada jaja sen hade vi typ engelsk lektion men det blev mer en lektion om bordskick alltså hur man skulle bete sig under nobelmidagen. Och nu kommer jag inte på vad jag gjorde mer den dan under lektionerna. Jaja men idag framförallt så lärde vi oss dansa vals det var rätt obehagligt i början fast sen vande man sig. Den dan hade vi också matte men det blevistälet nån lektjon om fakta om Alfred Nobel altså han som kom på i sit testa mente att han ville dela ut pris till folk som hade gjort goda gärningar. Men men vi hade också musik sen igen och fort sate spela på den där dadadadada dada dada men höre ni nu är jag faktist lite trött vet inte varför men nu måste jag säga farväl för idag


Heeej Dåååå Bääässtta Läässaarre

Ovido - Quiz & Flashcards