beccablogg

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 december 2012 21:22

Hej idag så var jag hos Moa och Kajsa min Gudfar fyllde år och vi hade kalas. Jag och Moa byggde en snölykta och två snögubbar. Jag blev faktiskt väldigt nöjd jaja vet ni att här nere kommer det säkert bli jätte mycket snö imorgon för det ska snöa inatt. Men ialla fall nu ska vi prata om festen men det var ganska synd om födelsedagsbarnet för han hade stukat tån men jag tyckte ändå att festen blev lyckad. Vi var ute i snön och lekte på loftet och mera. Sen mera idag har vi typ bara slappat hemma och jag tror att jag måste gå till sängs nu.

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre


Av Rebecca Hebelius Dace - 9 december 2012 09:45

  

 

När andra ljuset brinner
är snart Lucia här
Hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär.

 

Ovido - Quiz & Flashcards