beccablogg

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 8 april 2013 20:52

Hej idag ska jag berätta om vad jag gjorde igår och idag. I går så var jag hos moa och kajsa för kajsa fyllde 9år den dagen och som dom flesta vet är ju moa 12. I alla fall vi var där och åt tårta hoppade väldigt mycket studs matta och hade det superkul. Det var för att jag och ludde eller han är en vän til mig. Vi var ute sjelva med Moa Julia och Emy. Vi var sjelva för dom andra barnen Emily och Kajsa skulle spela ´´gissa vem?´´ och man kan ju bara spela två och vi ville ändå inte vara inomhus. I alla fall efter en stund gick Moa in för att hon och Julia var törstiga så Emy fick vakta studsmattan för dom vile att bara dom skulle vara på studsmattan men det ändrade vi på. Vi hade en plan och gick till attack och överföll Emy och vi VANN och fick ha studsmattan resten av tiden fast vi hade ett litet krig senare på dagen. Nästa dag idag då så var det måndag igen och skoldag ja i skolan så gjorde vi inte så värst mycket kul. Efter skolan cyklade jag till min gitarrlektion och övade tja dagarna har inte varit så mycket mer än så. 

 

P.S kanske kan jag inte skriva imorgon för jag har lång cirkuslektion

 

 

 

   Youtube SÖK: rebecca dace

                                      Heeej Dååå Bäässtta Läässaare.


 


Ovido - Quiz & Flashcards