beccablogg

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 15 april 2013 21:40

Hej läsare idag så ska jag berätta om min heta dag. Ni fattar inte hur varmt det har varit idag okej ni kanske fattar......hihi. Men här i Malmö som imorse så var det varm luft som blåste. Men på eftermiddagen så svettades man på rasterna i skolan. Ooooo SOMMAREN JAG HAR SAKNAT DIG. Men annars i skolan så har vi inte gjort så mycket jo vi lekte våra karaktärer i stads-mani. Efter skolan hade jag gitarr och lärde mig låtarna Yes och Texas. Sen när jag kom hem så gjorde jag biologiläxan och läste ur dagbok för alla mina fans i 15min och sen gick jag ut för att få lite frisk luft. Tja jag tror ni vet andledningen OM jag inte skriver imorgon för jag har träning sjukt länge. Jaja nu ska jag nog gå och lägga mig.

Youtube SÖK: rebecca dace
Good Naaaatt Läässaarre

Ovido - Quiz & Flashcards