beccablogg

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 16 april 2013 21:50

Hej läsare idag eller snarare ikväll tänker jag prata om min dag som vanligt. I skolan så byggde
jag Felicia ,Alva, Angelica ,Victoria och Veronika ett hotell / hus för nyckelpigor. Vi gjorde det jättefint vi hade själva hotell huset en kyrkogård och ett spa. Det var redan en som hade dött det var en väldigt tragisk olycka men för att muntra upp oss och komma ihåg honom så la vi blommar på graven och massor av vackra stenar. Vi började med detta projektet för vi inte hade någon gymnastik. För vår vanliga lärare Birte var på någonting så i typ en kvart hade vi hela gympasalen för oss själva men sen kom det en man och sa att han inte hittade någon vikarie så vi fick sluta tidigt. Efter skolan så cyklade jag till cirkus skolan och övade jättelänge. Det mesta jag övade på var ring och tyg. Ring är som en trapets fast den är rund och mycket svårare att komma upp i. Tyg är som när man klättrar i rep fast som tyg :-). Ja nu är jag i alla fall hemma igen och är jättetrött och ska snart sova.

Youtube SÖK: rebecca dace
Gooood Naaatt Lääässaaarrre

Ovido - Quiz & Flashcards