beccablogg

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 12 april 2013 20:38

Hej jag vet att jag inte skrev igår på bloggen men jag skriver om den dagen idag och den dagen som har varit idag. Igår efter skolan hade jag IUP med min lärare Maria. Jag fick bra omdömen i allt. Annars gick mitt IUP jätte bra ;). När jag var hemma hade Jackson "min katt" vaccinerat sig och vi fick reda på att han var sjuk för han hade urinvägsinfektion. Men han skulle bara träna lite och äta annan mat så skulle det gå över. Men när han var hos Veterinären så fick han ett lugnande medel så han inte kunde bita. Så när vi var hemma så var han lite vimsig men sen gick det över. Idag i skolan tittade vi på geografens testamente. Den handlar om 2 personer som heter Holger och Mårtenson och dom letar efter en skatt men det är många faror på vägen och kluriga gåtor att ta sig fram med genom Sverige. Annars har jag varit ute och handlat och köpt mat och nu tittar jag på film och myser.

Ovido - Quiz & Flashcards