beccablogg

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 14 april 2013 21:42

Hej jag vet att jag inte skrivit på lördagen och söndagen men jag har haft lite helgsemester. Jo jag och min familj åkte till Åsa det ligger i Halland. På vägen dit så kräktes min lillasyster och allt luktade jätte äckligt men till sist fick vi bort det. När vi var framme så var vi hemma hos min mormor och morfar för vi skulle ju bara vara där över helgen så vi behövde ingen stuga eller vad man säger. I alla fall vi var där först och plockade fram våra grejer men vi skulle ju bara vara där över helgen så vi hade inte så mycket saker med oss så det gick ganska snabbt. Eftersom vi var i Åsa betydde ju det att  ida också var där Ida är min kusin och hon bor i Åsa. Så jag ringde henne och hon kom till oss och så hade vi jätteskoj tillsammans. Efter det gick alla ut på en promenad och vi träffade en häst den var jätte snäll. Sedan efter ett par timmar skulle vi gå hem till Ida för dom hade fest där för min moster Annica hon fyllde år. På festen så kom jättemånga min andra kusin min andra moster och 2 till som jag inte kommer ihåg. Okej jag ska säga alla som var där Jag ,Emily,Ida,Melina,Malin,Annie,Jonas,Marie,Annica, Johannes,Björne,Mina föräldrar och min mammas föräldar och 2 till som jag inte kommer ihåg namnet på. Det var ett jätte bra party!!!

Nästa dag gick vi ut till gårda brygga (en strand då) och kollade när några fiskade sen så lekte vi kurragömma men sen var det över och vi fick åka hem till roliga sköna Malmö. Om ni inte riktigt förstod det här inlägget så sök på rebecca dace på youtube så tror jag nog att ni fattar. Ja och nu sitter jag här och ska snart sova.

 

     Youtube SÖK: rebecca dace

                          Good Naatt Läässaarre



 

Ovido - Quiz & Flashcards