beccablogg

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 25 april 2013 22:04

Hej idag somvanligt ska jag prata om min dag. Idag så hade jag hemspråk och då blev jag nästan klar med vårt projekt som vi har att göra en tidning/reklam. Så nu har jag bara framsidan kvar och sen är jag KLAR!!!!
Men efter skolan och hemspråket så hade min lilla syster (Emily) en ny grej på hennes dagis ATT DOM SKULLE HA EN MELODIFESTIVAL.
1. Hon sjöng "copaka bannana"
2. Den är gjord av shan banan
3. Hon skulle uppträda med hennes vänner inför typ 100 vuxna o barn ?och jag. Men jag dog inte av förödmjukelse som tur var. Nej men hon var faktiskt rätt så bra. Sen fanns det kakor och saft. Och som avslutning sjöng Berang Miri sin låt "jalla dansa shawa" med alla småttingar för hans dotter går på samma dagis som min lilla syster. Sen nu så har jag gjort min geografi läxa och ska snart sova så vi ses snart bye.
Youtube SÖK: rebecca dace
Heej Dååå Bäässtta Läässaare.

Ovido - Quiz & Flashcards