beccablogg

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 24 april 2013 21:53

Hej idag har jag massor att berätta om jag börjar med skolan. Idag så kom den nya killen Sixten på besök han hade ljust hår och gillade fotboll. När vi i klassen skulle äta mat fick vi kyckling ben jag och min "Vän" Viggo vi opererade hela kycklingen och det fans typ inälvor i den BLLLÄÄÄÄ. När jag kom hem gjorde jag mina läxor och satte mig vid min data. Efter en stund kände jag att jag är sugen på att skaffa minecraft MEN HELA.... PIIIIp..... Funkade int och jag kunde inte skaffa det ;,,( i am sooo saaaaaaad. Men för att komma på bättre humör så gjorde jag en ny video på youtube om något som hände igår. Och nu ligger jag ner i min säng gosar med min katt och ska snart sova. Så vi tar farväl där men jag kommer Tillbaka imorgon.

Ps: idag på fritids hade vi någon upträdnings grej

Youtube: rebecca dace
Goood Naaaaatt Läässaare.

Ovido - Quiz & Flashcards