beccablogg

Direktlänk till inlägg 30 april 2013

Långa cirkus dagar!!!

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 april 2013 14:07

Heeej jag har saknat er såååå mycket vet att jag inte skrev igår och men jag ska berätta allt. Ni vet ju att jag skrev på söndagen om att det skulle vara tidig morgon att gå till cirkusen och genrepet och så. Men det gick faktiskt jätte bra. Sen var det ju så här på måndagen han jag inte skriva MEN VET NI JAG VAR TVUNGEN ATT GÅ UPP TIO I 7 FÖR ATT HINNA TILL CIRKUSEN. Det som var rätt så bra med att jag behövde gå upp så tidigt var för att jag behövde inte vara i skolan. Men jag överlevde och allt gick bra och vi fick en jättebra publik som tittade på oss. Sen gick jag hem och köpte en ´´Kit Kat´´ på vägen hem från träningen. När jag var hemma gick jag snabbt upp i min säng borstade håret och tänderna (inte i sängen då) sen somnade jag snabbt. Idag på tisdagen så var det också tidig morgon och ingen skola MEN min klass kom och tittade. Asså jag har ju värsta krokodildräkten på mig men ja det gick bra ändå. Dom skrattade lite åt mig fast jag tyckte också att jag såg fånig ut. Sen kramade jag mina kompisar och sa hej då när förestälningen var slut för då skulle som gå tilbaka till skolan. Sen är det ju Valborg ja ni vet när man sitter vid en stor eld och och ja jag har inte riktigt fattat vad man gör vid elden. Men jag ska kanske skriva om vad jag gjorde när jag kollade på elden så kanske ni får veta vad som hände. Om jag inte skriver då berättar jag det mesta nästa dag. ja alihopa vi börjar närma oss sluten men vi ses snart.

Youtube SÖK: rebecca dace

 

      Heeej Dååå Bäässtta Läässare.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 juli 2015 20:47


Hej! Jag har inte skrivit på de senaste dagarna för att jag varit i Åsa, där bl.a mina kusiner och min mormor och morfar bor. Vi kom dit genom att åka tåg som var ganska jobbigt eftersom det tar ungefär 3 timmar att åka dit. När vi var framme börjad...

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 juni 2015 19:58

Hej! Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har anledningar. Först var det skolavslutning och det var en väldigt tårögd avslutning eftersom det är mitt sista år på mellanstadiet. Dagen efter åkte jag på Cirkusläger i fem dagar, och om ni är...

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 juni 2015 22:17

Hej! Jag har haft en helt otrolig vecka med massor av skoj. Jag börjar med måndagen. På skolan såg vi en fotbolls match. Det var elever Vs lärare. Tyvärr vann lärarna med 8-2 -_-. Dagen efter var det tisdag och efter skolan hade vi brännbolls dag ...

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 juni 2015 23:07

Hej! Idag är det Sveriges nationaldag. Och jag har spenderat min dag i affärer och på en teater. Min dag börjar med att jag och min mamma cyklade till Gustav Adolfs torg, och shoppade. Vi köpte t.ex Bikini, Flipplopp ( vet inte hur det stavas ) och ...

Ovido - Quiz & Flashcards