beccablogg

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 3 augusti 2013 23:38

Hej! Idag ska jag skriva om vad jag gjorde igår och idag men vi börjar med igår fredag. I fredags så cyklade vi till stranden och hade jätte kul jag lärde stå på händer under vatten och jag och min pappa simmade till flottarna från en helt annan brygga. På en av flottarna var den så hal så att man kunde glida på magen ner i vattnet. Sen så simmade vi tillbaka och mamma och Emily gav oss var sin bulle en med kademuma och en med vanilj. Sen cyklade vi hem för att dusha. Sen skulle vi till Vincent och Bella för att grilla med dom men min pappa skulle inte följa med för han skulle ut på landet med hans jobb under helgen och ha planeringshelg. Vi åkte buss dit och sen så badade vi i deras pool och sen så grillade vi och åt JÄTTE GOD MAT. Sen så tittade vi på lorax och åt chips och ostbågar. Sen åkte vi hem och sov. Idag så gick vi till folkets park först åkte vi bilarna och det var jätte kul dom var snabbare än vanligt sen så badade vi i plaskdammen och JAG bara SPRANG!!!! Till dom fontänerna så ingen annan liten 1 åring skulle ta den. Sen gick vi till hästarna och jag klappade en häst som jag TROR tror heter Charlie. Sen gick vi in i arken och alla djur var riktigt svettiga. Sen åkte vi larven och gick hem och åt våfflor. Resten av dan har jag bara tagit det lugnt men vi ses.
Youtube SÖK: rebecca dace

Gooooooood Naaaaaatt Läässaare.

Ovido - Quiz & Flashcards