beccablogg

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 augusti 2013 21:57

Hej idag ska jag somvanligt berätta om min dag. Så nu börjar vi. När jag cyklade till fritids så tittade jag och Nina på sommarlov. Sen så kom Felicity (en från vår avdelning) som frågade om vi ville vara med och laga eget mellanmål jag och Nina tänkte efter och sa ja. Vi gick sedan ner i källaren och målade på fritidsskylten som vi ska hänga upp på fritids alldeles strax jag saknar bara en liten detalj. Sen spelade vi ghost och Nina vann så klart för jag suger verkligen på ghost. Sen gick vi och åt mat. Efter maten så spelade jag och Nina och min lilla syster Emily UNO junior. Jag vann och det blev delad andra plats mellan Nina och Emily. Sen kom Lasse (Lasse är en lärare. Och Lasse kom och sa nu ska vi gå och handla allt för att göra vårt mellanmål och det blir TACOS. Så vi sa snabbt hejdå till Emily och gick med Mats Lasse och Felicity för att gå och handla allt som behövs till tacos. Vi behövde
Bröd
Gurka
Majs
Tomat
Olika såser
Sallad
Lök
Ost och
Icetea
Och mer. Jag fick ta hand och osten majsen och tomaten. Till slut blev det jätte gott när vi var klara och jag åt 5 TACOS. Sen kom Emily och pappa föra att hämta mig. Och nu ska jag sova och precis tittat på en film.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dåååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards