beccablogg

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 10 augusti 2013 22:25

Hej nu ska jag berätta om min dag på Nathalies kalas men först ska jag visa hennes blogg. Namnet till hennes blogg är:
Nattaismylife.bloggplatsen.se
Ja idag så var jag ju på Nathalies kalas man kan kalla henne för Natta och först så snurrade vi flaskan innan vi gick till stranden för hon hade ett beach kalas. Jag gav henne i present ett i phone 4s skal med 3D hjärtan
Och Pruttslajm. Sen gick vi till stranden och badade och det var superkul!!! Sen så åt vi hamburgare och jag åt 2. efter det så hade vi limbotävling första gången kom jag 4 och sen 3 jippi. Sen badade vi mera och vissa spelade spökboll men några killar lurade mig Nina Angelica och Viggo att dom flöt ut och kunde inte komma in och vi blev inte så glada över det. Sen när vi kom upp ur vattnet åt vi glass som var typ DEN GODASTE JAG SMAKAT och tro mig jag har smakat många. Sen så blev vi hämtade. YAAAAY DET ÅSKADE PRECIS. Och sen så kom jag hem och åt och Emily min lillasyster spelade en teater för mig och mamma för pappa kunde inte kolla för han är på Öland. Nu precis när jag skulle börja skriva på bloggen så tappade Emily sin tredje tand snart blir hon en liten tandlös gumma. Men nu ska jag fortsätta läsa min bok Silverhästen men vi ses.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards