beccablogg

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 14 augusti 2013 22:04

Hej nu ska jag berätta om igår och idag men vi börjar med igår. Igår så tittade jag på sommarlov med bara Victoria för Angelica var inte där. Och vi hade jättekul vi gjorde pärlplattor och vi pysslade och lite mer. Sen så idag så har jag fortsatt på tavlan och jag får nog en bild på den imorgon. Och idag så kom Nina och Victoria och vi spelade Ghost. Och sen så fick Emily komma ner till oss (min lilla syster).
Så vi pysslade lite och sen efter mellanmålet så tittade vi på filmen "hundpensionatet" den var superbra. Men nu så är jag i min säng och ska snart sova. Jag vet blev ett kort inlägg. Men vi ses.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dåååå Bäässtta Läässaarre.

Av Rebecca Hebelius Dace - 14 augusti 2013 21:53

Hej nu ska jag berätta om igår och idag.

Ovido - Quiz & Flashcards