beccablogg

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 4 augusti 2013 22:13

Hej!!!! Idag så ska jag berätta om min dag och jag börjar nu. Idag så cyklade vi till stranden. När jag kände på vattnet var det varmt och jätte skönt. Sen så simmade jag och min lillasyster Emily till brygga 2 och vi hade sjögräskrig. När vi kom upp ur vattnet och skulle sola oss med min mamma så hittade jag en död blomfluga. Så jag begravde den. Och döpte den till Putte och jag sjöng en dikt. Sen så åt jag äggmacka och jag simmade längst ut och det var jätte djupt. Sen så gick vi upp och sen så hittade jag och Emily ett hemligt ställe mellan brygga 1 och 2. Sen så åt vi glass med melonsmak. Och sen cyklade vi hem och lekte med kompisarna på gården.
Youtube SÖK: rebecca dace

Goooood Naaaaaaaatt Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards