beccablogg

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 12 augusti 2013 21:56

Hej nu ska jag berätta om min dag. Och om ni undrar varför jag inte skrev igår så var det för jag hade inget att skriva om. När jag kom till fritids idag kollade jag ju såklart först på sommarlov när det var slut så var jag med Angelica. Ni vet hon och jag som var här de 2 första veckorna och Victoria var också där idag. Och hon har också en blogg den heter.
Mlpfeamstar.bloggplatsen.se
Gå in på den. I alla fall sen så gick vi ner till fritids i källaren och jag började pyssla på tavlan som snart börjar bli klar nu. Sen så åt vi mat. Sedan efter maten var vi ute och pratade lite så plötsligt kom Emily och Elsa.
(Emily är min syster och Elsa hennes kompis). Dom spionerade på en fröken och dom sa att som var topp agenter och vi bara sa okej!!!! Sen gick vi in och pärlplattade och jag gjorde några saker jag blev väldigt nöjd med.
En bakgrund av en fin plats
Och 3 små roliga figurer. Och nu så ska jag snart sova men vi ses.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards