beccablogg

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 27 augusti 2013 21:55

Hej idag ska jag berätta om min dag. Idag så i skolan hade vi gympa klockan 8 på morgonen så jag var rätt trött när jag kom till skolan. Vi gick sedan ut och ute så spelade vi lite kung out och jag blev drottning 2 gånger. Några timmar senare när vi skulle äta så hittade jag och Nina en nyckelpiga. Som hade mer än 6 prickar och vi kallade den gamligen för den var så gammal. Vi hittade gamligen i solen så vi flyttade gamlingen till ett svalt ställe med skugga och blad. Sen så när fritids började så gjorde jag Felicia Veronika och Nina Engelsk läxorna. Och tro mig det är MYCKET roligare att jobba med kompisar än själv.
Sen så var vi mest ute.
Sedan cyklade jag till the chicken cottage och sen hem. Hemma gjorde jag dom sista läxorna. Sen tittade jag på idol och gick i säng. Och min lilla Batmankatt Jackson har busat jätte mycket nu på kvällen men nu ska jag och Bat Jackson sova.
Youtube SÖK: rebecca dace

Gooooooood Naaaaaatt Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards