beccablogg

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 15 augusti 2013 22:17

Hej nu så ska jag berätta om min dag och äntligen har jag fått en bild på tavlan nu börjar vi. Idag var det sista fritidsdagen på sommarlovet för det är ju slut snart. Det var den sista dagen för att på fredag imorgon då så kommer fritids vara stängt. Och på måndag börjar ju skolan.
Men i alla fall vi tittade på sommarlov med Angelica och Emily och Victoria. När det var slut utforskade jag och Angelica skolan lite och vi var inne i vårt nya klassrum. Sen var det mat. Och efter maten så gjorde jag en pärlplatta Oreo. Så nu har jag en Oreo och en singoalla av en PÄRLPLATTA. Sen så satte vi upp tavlan med alla fina målningar. Sen hade vi mellanmål. Och efter det så fick vi kärleksmums av Felicity för hon ska gå på en annan skola ;'(
WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Men men sen så när vi kom hem så släppte jag ut Jackson (min katt). Sen så när mamma hade kommit hem hade hon med sig två paket singoalla NEW. Men vi skulle inte äta dom idag utan på lördag. För då så har jag kalas för mig för när skolan börjar på måndag fyller jag 11 ;) YAAAAAY. Sen alldeles nyss så låg Jackson bredvid mig och mamma och såg sååå gosig ut. Men Man ska aldrig lita på en katt men han är jättegullig. Men hörde ni nu ska jag nog gosa in mig under täcket och sova länge inatt och vakna typ 10 jaha vi ses.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dåååå Bäässtta Läässaarre.

Kärleksmums!!!

Singoalla NEW

Big cat :3 <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards