beccablogg

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 augusti 2013 22:10

Tjabba tjena hallå idag så blir jag 11 yeeeey och jag har massor att berätta nu börjar vi. Eftersom att det var första dagen i 5.an så fick jag gå upp rätt tidigt. Så när dom väckte mig så var jag väldigt trött. Men sen när jag hörde prasslande paket var jag snabbt uppe ur sängen. Jag fick jätte fina och roliga saker som
3 ULTRA RERA moshligs
Inlines skydd
Kort som man kan sy på och mer. Sen så fick jag en underbar frukost med bröd ägg och en muffin. Sen var det ju dags för skolan men vi skulle ju bara vara där i en timme. När jag var uppe så fick jag många fina gratulationer. Sen så fick jag ett fint paket av Nathalie som också har en blogg den heter.
Nattaismylife.bloggplatsen.se

Sen så cyklade jag hem. Och sen så gick vi till folketspark och vi var på lekplatsen och lite i plaskdammen och vi blev dyblöta. Sen så gick vi hem och åt middag o spelade. Och nu på kvällen så har vi sett 2 avsnitt av vår monster high film. Men nu är jag i min säng och känner mig lite konstig att jag är 11 nu jaja men vi ses.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej Dåååååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards