beccablogg

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 18 augusti 2013 19:23

Hej jag vet att jag inte skrivit på dagarna fredag lördag och söndag. Men det är för att min kusin har varit här men nu ska jag börja berätta. I fredags så hade vi det först tråkigt men så PLÖTSLIGT!!!!!!!!!!! ringde telefonen. Det var Ida min kusin. Och hon och hennes mamma skulle komma hit typ NU. För egentligen skulle dom och min mormor och morfar komma på lördag. Men dom skulle komma hem till oss nu en fredag men inte mormor och morfar dom kom på lördagen. Så när ida och hennes mamma kom så blev vi super glada vi kramade varandra och sen gick vi upp. Sen gick jag ida och Emily till kiosken och vi köpte lite godis. Sen gick vi till folkets park och vi hade superkul där. Vi var på lekplatsen och plaskdammen. Och sen kollade vi på en skuggteater pjäs. Sen gick vi hem och kollade på film. I Lördags så hade jag kalas för jag fyller år på måndag, imorgon då. Men vi hade kalas och jag fick jättefina saker ett glitter nagelak, en kok bok kläder ja och mer. Sen gick vi till Malmöfestivalen och kollade på Anton Ewald och vi fick en skymt av
Loreen YEEEEEEEY. Sen när vi skulle gå så råkade vi stöta på några zombies som ville ha våra hjärnor men vi sprang snabbt undan. Sen åt vi på V.e.s.p.a och det var jättegott. Och på söndag idag så gick vi till Malmöfestivalen och där så fick jag smaka en churro och det var jätte gott. Sen så var vi på barnlandet och där gjorde vi en Bakufigur. Sen så gick vi hem och dom åkte hem. Men nu så är jag klar med mitt och jag fyller ÅR IMORGON men vi ses.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards