beccablogg

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2013

Beachhandboll

Av Rebecca Hebelius Dace - 23 augusti 2013 22:12

Hej idag så ska jag berätta om vad jag gjorde idag med min klass. Idag så gick jag och min klass till ribban beach för vi skulle spela beach handboll. När vi var framme så satt jag och mina vänner högst upp på läktaren och väntade på vår tur. Sen var det vår tur tyvärr blev det förlust med 2-1. Men så lätt gav vi inte upp. Men vi förlorade ändå andra matchen. Sen fick vi vänta i minst 2 timmar innan vi fick spela. Så vi hittade på annat kul. Vi satt under läktaren och där så var det stolar som man kunde sitta i, sen så hamnade vi i B final och man kan säga att vi kom tvåa. Och jag tyckte det var jättekul. Vi spelade sen för skojs skull fast då började det små regna. Sen gick vi tillbaka mot skolan och jag och Nina spelade Cluedo. Sen biljard. Men nu har jag några nyheter för i helgen kommer jag nog inte ha tid att skriva för att jag kommer att ha annat för mig. Men jag skriver på måndag. Så det blir typ en bloggpaus över helgen. Men vi ses.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 juli 2015 20:47


Hej! Jag har inte skrivit på de senaste dagarna för att jag varit i Åsa, där bl.a mina kusiner och min mormor och morfar bor. Vi kom dit genom att åka tåg som var ganska jobbigt eftersom det tar ungefär 3 timmar att åka dit. När vi var framme börjad...

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 juni 2015 19:58

Hej! Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har anledningar. Först var det skolavslutning och det var en väldigt tårögd avslutning eftersom det är mitt sista år på mellanstadiet. Dagen efter åkte jag på Cirkusläger i fem dagar, och om ni är...

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 juni 2015 22:17

Hej! Jag har haft en helt otrolig vecka med massor av skoj. Jag börjar med måndagen. På skolan såg vi en fotbolls match. Det var elever Vs lärare. Tyvärr vann lärarna med 8-2 -_-. Dagen efter var det tisdag och efter skolan hade vi brännbolls dag ...

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 juni 2015 23:07

Hej! Idag är det Sveriges nationaldag. Och jag har spenderat min dag i affärer och på en teater. Min dag börjar med att jag och min mamma cyklade till Gustav Adolfs torg, och shoppade. Vi köpte t.ex Bikini, Flipplopp ( vet inte hur det stavas ) och ...

Ovido - Quiz & Flashcards