beccablogg

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 oktober 2013 20:14

Hej idag så ska jag berätta om idag och igår nu börjar vi. Igår så hade min skola studiedag. Under dagen när vi var på ett café som jag och min familj kallar coffe. Och vi fick varsin cocosboll men min lilla syster orkade inte sin och jag var proppmätt så vi gjorde ett litet bus. Vi formade den till en liten bajskorv och sen lade vi den på trottoaren och folk tror nu att det är BAJS. Sedan gick vi till trianglen och köpte en present till min kompis Victorias kalas som är på lördag. Sedan köpte jag godispiller
(HIHI fast det är bara godis). Sedan köpte vi ett lås till mitt skåp i skolan. Idag så fick jag för första gången ett skåp. Sen så gjorde vi smothies på HKnoch det blev jätte GOTT . På fritids så fick vi på fritidsglass för att Angelica fyllde år. Vi lekte också så agenter. Men nu så ska jag kolla på Aladdin 3 med popcorn.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Låset är alltså till mitt skåp!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards