beccablogg

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 29 oktober 2013 20:50

Hej! Idag så ska jag berätta om vad jag gjorde igår och idag. Igår så var jag ledig från skolan för att det är
HÖSTLOV!!!! Så var jag på min pappas jobb och jag och Emily såg typ SPÖKEN
HIHI. Sen hälsade vi på pappas kompis och sedan åt vi på
Burger king. Efter ungefär 2 timmar så var vi hemma och DÅ började STORMEN SIMONE. Från vårt träd på gården blåste det av massor av pinnar och löv. HMMM undrar vem som ska plocka upp allt det? Idag så var jag hemma hos Angelica. Och vi lekte lite sen så gick vi på bio och såg
Smurfarna 2. Asså den var SUPER BRA!!!! Jag ska inte berätta allt men Gargamel gör 2 nya smurfarna som ska fånga alla smurfarna och. . . . . .
ÄH mer får ni se på BIO. Men nu så ska jag kolla klart på Simpsons.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dåå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards