beccablogg

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 oktober 2013 21:56

Hej idag så ska jag berätta om min dag onsdag nu börjar vi. Idag så var jag på fritids den första dagen på höstlovet och den sista för på fredag morgon åker jag tåg till mormor i Halland. När jag kom till fritids så var Angelica där och sen kom Ninjanina.bloggplatsen.se och vi och en annan lärare spelade GOSTH och love letters. Och det var JÄTTEKUL. Sen så när vi åt fick vi
SPAGETTI OCH KÖTTFÄRSSÅS. Mmmmm det är inte vanligt att vi får det så man får ju passa på. Sen efter maten så fick vi göra egna muggar eller rita dom och på min så var den rengbågig och mitt namn stod där också. Och jag blev faktiskt riktigt NÖJD. Sen så var vi i gympahallen och hade hinderbana och GUD vad jobbigt det var. Som sista lek hade vi en slags lag sports lek. En runda vann mitt lag YAAAAY!!! Sen så var vi i dramahallen och gjorde någon slags äventyrsteater grej. Och man fick ha olika element och jag valde VATTEN. Sen på ICAMaxi köpte jag
NEW converse strumpor och
Hubba bubba tuggummi. Men nu så ska jag läsa och sen sova.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dåå Bäässtta Läässaarre.

Jag skrev hela mitt namn men allt syns inte. <3 ;)

Ovido - Quiz & Flashcards