beccablogg

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 15 oktober 2013 21:06

Hej idag tänkte jag berätta lite om vad just jag hade gjort igår och idag men vi börjar med igår måndag. I måndags så på skolan på musiken så ska vi spela i BAND och jag ska spela gitarr. Och gissa vilken låt
WAKE ME UP
AV AVICI. Och när jag var i skolan så tänkte jag jaja det här klarar jag. Men när jag var hemma hörde på låten och hörde introt. Ja min enda tanke då var att
Jag kommer inte klara det
Jag kommer inte klara det. Men nu är jag lite mer lugnare med det. Sen var jag på gitarr och min läxa till nästa gång är "Cool Gitar" HIHI bra låt. Idag så i skolan satte jag fast olika magneter i mitt skåp och mitt schema ganska smart. Jag hade sedan Hemspråk Engelska och min läxa tills nästa tisdag är att skriva svar och var jag tror om en slags tråkig berättelse. Sedan hade jag sjukt bråttom att gå till cirkusskolan så jag akutcyklade. Fast jag hann till sist. Jag var tvungen att byta om till mjukisbyxor istället för att ha mina jeans. Efter allt fick vi bestämma vad jag skulle göra på uppvisningen men jag säger inget. Ni får veta svaret när jag har haft föreställningen MOOOOHAAAHHAAAHAAA. När jag kom hem började jag titta på TV och till mat fick vi hemmagjorda hamburgare. Sedan somnade jag vid TVn och plötsligt vaknar jag av ett.
Rebecca VAR ÄR DINA JEANS det var mamma och jag sa att dom låg i jympa kassen men där var dom inte. Så jag och pappa sprang till cirkusskolan och hittade dom på en krok som tur var. När jag kom hem förhörde min mamma mig på min Engelska läxa. Och nu är jag i sängen trött, irriterad på min katt som gnäller utanför min dörr. Men vi ses nog snart.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäässtta Lääsaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards