beccablogg

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 16 oktober 2013 21:38

Hej idag så ska jag berätta om var jag har gjort idag. Idag i skolan skrev jag det sista om Ryssland på SOn och nån gång nästa vecka ska vi redovisa det stora landet. På fritids så sparkade jag boll mot en vägg med Ninjanina.bloggplatse.se sajten,bloggplatsen.se och Angelica. Och det var JÄTTEkul. När vi kom hem så kom Jocke
(Moas och Kajsas pappa) och han skulle lämna en spegel till Emily. Innan vi skulle sätta upp den tittade Jackson (min katt) i spegeln och han blev SKRÄCKSLAGEN. Han fick ekorre svans och typ började spionera på den som att det var en annan katt. Till mat hade vi
take-Away från Chicken Cottage. Och man fick suddigummin också. Sedan övade jag lite på min gitarr läxa. Men det var typ allt men vi ses snart.
Youtube SÖK: rebecca dace

Goooooood Naaaaaatt Läässaarre.

Jackson och spegeln!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards