beccablogg

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 25 oktober 2013 22:14

Hej idag så ska jag berätta om min dag. Idag så i skolan hade vi Nomo möte och Birte (ledaren) sa att hon var från FBI. HAHA som om man tror på det hihi hon är jätterolig. Sen så på HKn så gjorde vi pizzabullar och jag och Angelica gjorde lite fel så att innehållet blev typ en fyllning. Men dom blev jättegoda. Och det bevisar att bara för att man är annorlunda kan det vara bra. Sen så på halvklassen hade vi
DAM DAM DAAAAAAM fortsättning följer på andra raden.
NO PROV........!!!!!!!!!
Och det var kanske medium svårt men det var ju ändå ett prov. Det handlade om fotosyntes , genteknik och mera. På SVn så fick man göra lite vad man ville jag skrev en berättelse på en dator och den heter Den svarta natten. På fritids så fick vi cocosbollar av en kille som fyllde år som heter Shaya. Sen så var det data dagen så jag gick in på MSP min gubbe heter Ribe (det är en tjej). Sen så när jag kom hem fick jag 2 par nya skor: stövlar och några jympa dojor. Sen hemma fick jag hemgjord pizza och sen tittade jag och Emily på mästerkatten i stövlar med popcorn. Men nu ska jag sova länge länge för HELA nästa vecka är det
HÖSTLOV!!!!!!!!!
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dåååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards