beccablogg

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 oktober 2013 22:24

Hej idag så ska jag berätta om min läskigt roliga dag. Idag så hämtade Angelica mig till hennes
HALLOWEEN KALAS!!!! När alla hade kommit så åt vi först och jag åt hambörgare med ost. Efter det så öppnade hon prisenterna och av mig fick hon en JÄTTE gulligt gosedjur som var en katt. Sen var det tid att gå
SPÖK rundan. Först gick vi alla på ett led men alla var sååå rädda så vi gick i olika grupper jag gick med Angelica Mellanie och Nina. Vi upplevde spökliga saker som vi aldrig uppleft. Spöken som poppar upp från ingen stans. Spindlar ramlar ner från tak. Och röster av mördade människor och mycket mer. Först var man typ på ett spök tivoli sen senare gick man till en spök stad där övergivna hus fans och en vetenskapsman. Allt det här var FANTASTISKT men som alla dagar gjör så tog dena dagen också slut. Men nu ska jag sova och imorgon är det söndag och då ska jag sova länge.
Youtube SÖK: rebecca dace

Gooood Naaaaaaaaatt Läässaarre.

Och hoppas inga vampyrer väker er
MOOOHHAHHAAAHAAAAA!!!!!

Här är jag med
Angelica - Är häxan
Mellanie - Är Javulen
Och
Nina!!!! - Är den mördade katten

The clown!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards