beccablogg

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 18 oktober 2013 22:01

Hej idag så ska jag berätta om min fantastiskt roliga dag. Idag på HKn så gjorde vi en pasta sallad med
FETAOST. Och det blev sååå himla GOTT. Sedan på Svenskan så fick vi ha datorer och jag var inne på moviestarplanet.se och där heter jag ribe. Och jag var också inne på moshimonsters.com och där heter jag rebecca1555405. Efter skolan när jag gick hem så byte jag om till disco kläder för att jag skulle ha ett disco med mina klasskamrater. På bara inträdet samlade vi ihop mer än 3000. Det var jättekul och jag dansade tryckare med Axel. Jag köpte choklad popcorn chips och läsk. Nu är jag helt propomätt i magen. I slutet var det en jättecool show med vår fritidslärare Joakim och hans vän Hanna. Och kanske på måndag ska jag öva med sånt i deras förening. Men nu har jag kollat klart på idol och nu ska jag sova.
Youtube SÖK: rebecca dace

Gooooood Naaaaaaaaatt Läässaarre.

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards