beccablogg

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 27 oktober 2013 21:35

Hej idag så ska jag berätta om dagarna lördag och söndag. I lördags så missade Emily och mamma något helt OTROLIGT när dom var på simskola. Jo det var halva priser på BEN AND JERRY och jag tog 5 olika smaker och mini marsmellows. Men vilken lång kö det var och jag menar lång så var den LÅNG jag stod där MINST i 10min. Men det var det värt för det var SÅÅÅÅÅ GOTT. Sen senare under dagen så latade jag typ mig bara. Idag söndag så gick jag mamma och Emily ut på stan och var vid en lekplats där så åkte jag och Emily vid den jättestora gungan. Och vi bodde i ett träd och var ekorrar. Sen så åt vi en fika och en macka på Ambrosia. Sen när vi kom hem så gjorde vi en musikvideo av
What does the fox say? Och nu så tittar vi på Hjälp jag är en fisk. Och den är SUPER BRA.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heej Dåå Bäässtta Läässaarre.

Den här filmen har jag kollat på sen jag var 4 och jag tröttnar ALDRIG på den. Jag kan typ alla ord och sånger utantill.

Ovido - Quiz & Flashcards