beccablogg

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 31 oktober 2013 22:33

Hej idag så ska jag berätta om min roliga dag. Idag så gick jag till trianglen med Emily och min mamma och vi köpte en prisent till Malin som ska ha kalas imorgon när jag ska till Åsa i Halland där dom bor. Vi ska till dom imorgon. Sen så åt vi på
Burger king!!!! Igen!!! Inann vi gick hem så köpte vi marsipan pumpor på Ambrosia. När vi kom hem så gjorde min mamma spök kladdkakor. Och dom var SUPER DUPER GODA. Sen hade vi en mini halloween fäst och vi hade jättekul. Vi skrattade jättemycket och hade det SUPER. Sen så gjorde JAG JAG popcorn det var JÄTTEGOTT. Men nu ska jag kolla klart på min film men vi ses snart.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeeej Dåå Bäässtta Läässaarre.

Jackson vill följa med till Åsa så han satt i resväskan. HIHI var tyvärr tvungen att ta utt han sen.

Ovido - Quiz & Flashcards