beccablogg

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 13 oktober 2013 19:50

Hej idag så ska jag berätta om igår och idag men vi börjar med igår lördag. I lördags så gjorde vi muffins jag och min familj. Med strössel på. Och dom blev SÅÅÅ GODA. Sen när Emily hade gått till sin simskola så skulle jag till Victorias DISCOKALAS. Det var jätte kul vi dansade gangnam style och massor av andra låtar. Och jag blev typ ett popcornmonster HIHI. Jag var den sista som gick hem så jag och Victoria passade på att ta popcorn. Idag så gjorde min mamma / lite jag scones och dom blev jätte GODA. Till sconsen hade vi
Sylt,lemon curd och smör. Sedan gick vi till trianglen och där köpte jag en 1700-tals peruk. Som jag ska ha på Angelicas kalas som är på lördag. Och jag ska vara ett spöke som dog på 1700-talet. Och när jag skulle hem från trianglen så såg jag en halsduk som var JÄTTE MYSIG OCH SKÖN. Så jag köpte den också. Men just nu kollar jag på lilla aktuellt söndag som handlar om svordomar.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Peruken är från Tiger
Och
Halsduken är från Glitter

Ovido - Quiz & Flashcards