beccablogg

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 23 oktober 2013 21:44

Hej idag så ska jag berätta om denna underliga dag. Jo VIVEKA vår gamla kompis som hade flyttat till London och hon skulle hälsa på oss nu. Okej jag säger hela historien om hur hon började i vår skola. I 3:an så kom massa nya Nina Viggo Noha och Viveka. Hon och jag var båda halv Engelska så vi blev snabbt kompisar. Min tyvärr i REDAN slutet av 3an så började hon på den internationella skolan. Sen i 4:an flyttade hon till London och kom inte till Sverige på ett tag. Men nu så har hon heldag på och hon skulle vara här onsdag idag och torsdag imorgon. Under dagen gjorde jag och min Rysslands grupp på SOn klart vår film om Ryssland. På fritids så var jag och sajten.bloggplatsen.se och Angelica ute och kommenterade när killarna spelade fotboll. Men nu ska jag sova jag har en lång dag imorgon.
Youtube SÖK: rebecca dace

Goooooood Naaaaaaaatt Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards