beccablogg

Alla inlägg under oktober 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 8 oktober 2013 21:27

Hej idag så ska jag berätta om måndag och tisdag nu kör vi. I måndags så gick jag och några av mina kompisar runt skolan och berättade om vårt disco den 18 Oktober. Jag gick till min lillasysters klass F-a och det var ganska kul. Efter skolan så hade jag gitarr och jag spelade många roliga låtar som
"let her go" men jag kan bara början. Sedan när jag kom hem så lägger jag upp två NEW videoklipp på min youtube kanal rebecca dace. I tisdags idag då så gick jag Angelica och Ninjanina.bloggplatsen.se till pyp 2a på den Engelska sidan av skolan. Och det gick också jättebra. Efter skolan så hade jag cirkusskola och idag så gjorde vi våra egna små föreställningar för att öva för dom stora som vi kommer ha nån gång i slutet av hösten. Och när jag kom hem fick jag LASAGNE och den var SUPERGOD. Jag gjorde min läxa och nu så skriver jag på bloggen och ska snart sova.
Men nu så måste jag sluta men vi ses snart.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeeej Dåååå Bäässtta Läässaarre.

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 oktober 2013 22:24

Hej idag så ska jag berätta om dagarna fredag lördag och söndag. Men vi börjar med fredag. I fredags på skolan gjorde vi skördemuffins på HKn och dom var SÅÅÅÅ GODA. När vi hade svenska fick jag och Axel skriva på vår klassblogg. En gång per vecka ska två barn skriva på bloggen och den dagen så var det jag och Axel. Men i lördags så gjorde jag och min familj Kanelbullar. Och jag vet att det var kanellbulledagen i fredags men det finns väl ingen speciell regel. Sen så när vi var klara med dom så åt vi dom och dom var SUPERGODA. Sen senare så var jag och tittade på Emily när hon var på simskola och det var DÖÖÖ varmt där inne. Sen när vi kom hem så var vi på loppis och jag köpte 2 Binky-tidningar och ett par örhängen. Sedan i söndags (idag) så var jag och min familj hemma hos våra vänner Moa och Kajsa och vi hade jättekul där vi lekte och åt goda bullar och kakor sen var jag också i deras trapets och dinglade. När vi kom hem tittade jag på avsnitt 3 av Wiliams lista 2
Men nu måste jag verkligen sova!
Youtube SÖK : rebecca dace

Goooood Naaaaaaatt Läässaarre.

Av Rebecca Hebelius Dace - 3 oktober 2013 21:30

Hej idag har det varit en FANTASTISK dag men jag ska inte bara berätta om idag jag ska också berätta om igår. Men jag börjar med igår nu börjar vi. Igår så i skolan efter på fritids så målade jag lite och sen så har jag Felicia Sajten.bloggplatsen.se och Alvaisme.devote.se
Ninjanina.bloggplatsen.se
Elsa och Angelica och vi har skapat en gympagrupp och jag går i steg 3. Sen när jag kom hem från skolan gjorde jag mina läxor och sen så har jag och min familj gjort en matbudget och på onsdagar så är det
Take-Away. Och då bestämde vi att vi skulle äta PIZZA och pizzorna var jättegoda. Idag så kom en uppfyllelse för många MFF hejare jo 2 spelare från laget och jag JAG fick deras autograf. Och nästan alla killar blev tokgalna och försökte klättra över staketet till dom. Sedan så kom Magnus och sa att vi måste in på matte. Så resten av dagen hade jag bara tränat gympa och varit på fritids.
Men vi ses nog snart.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäääässtta Läässaarre.

Av Rebecca Hebelius Dace - 1 oktober 2013 21:41

Hej idag så ska jag berätta om min dag. Idag när klockan var 8:00 så hade vi gympa. Sen senare under dagen så hade jag och Ninjanina.bloggplatsen.se och sajten.bloggplatsen.se vårt framförande om Grönland. Jag hade på mig en peruk och en tjock mössa
Och en isbjörn (ett gosedjur då). Sen så fick vi små böcker om tulpankungen och vi ska sälja olika saker från tulpankungen för att samla in till vår klasskassa. Förra året samlade JAG ihop ungefär något runt över 400kr. Och klassen fick ihop typ 3000 eller 2000 jag har 0% koll. Sen på fritids så har jag och sajten.bloggplatsen.se och Felicia larvat oss lite. Vi fnissade och skrattade och Felicia har filmat mig när jag inte vet. Och vem vet jag och sajten.bloggplatsen.se och Felicia kanske gjör en film av alla roliga klipp. Men nu ska jag läsa en bok.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards