beccablogg

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 2 maj 2013 22:04

Halloj idag har jag gjort jätteroliga grejer vi börjar när jag var på fritids. Efter skolan så har vi ju alltid fritids och efter mellanmålet gjorde vi något nytt vi gick till Margaretapaviljongen i Pildammsparken. Vi vandrade oss in i parken och satte oss ner vid några stolar. Nathalie var där och satt bredvid mig och min vän Nina och Angelica. Efter en kort stund var det vår tur att gå fram och välja. Jag valde chokladglass medan dom andra valde regnbåge. Sedan när vi hade ätit upp glassarna gick vi upp på kullarna och där sprang vi runt och hade jättekul. Vi rullade ner från det högsta berget. Tills en fritidspedagog sa till oss för att vi skulle gå tillbaka till fritids. Sen cycklade jag hem och köpte tuggummi på vägen. Sen gjorde jag läxan tittade på TV och nu är jag jättetrött. Men vi ses säkert imorgon adios amigos.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heej Dååå Bäässtta Lääässaaarrre.

Ovido - Quiz & Flashcards