beccablogg

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 5 maj 2013 21:03

Hej! läsare idag så ska jag berätta om dagen och dagen innan. Igår så hade jag 2 cirkusuppvisningar och det var jättekul och efter cirkusföreställningen fick vi alla en ros som var röd fast inte rosa fluff hon fick en rosa. Alla barn som var där fick klappa tandtrollen om dom ville ( asså det är ju vi som är tandtrollen till tandtrollsjakten). Sen gick jag hem och satte mig i solen och flåsade för jag var så trött efter all träning. Idag så fick jag vara uppe med väckarklockan och hinna komma iväg till träningen. Sen 2 föreställningar på det och sen så hade vi i steg 3 föreställning alltså en annan föreställning separat. I den föreställningen rockade jag rockring spelade clown hade liten ring jonglerade och hade akrobatik. Sen har jag face timat med min vän Nina och nu sitter jag i fåtöljen och tittar på TV programmet
"kithen nightmear" men vi ses väl snart.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäässtta Lääässaaarrre.

Ovido - Quiz & Flashcards