beccablogg

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 23 maj 2013 21:42

Hej idag så ska jag berätta om min dag. I morse så åkte min mamma till Småland för att se någon teater. Så jag min lilla syster och min pappa är ensamma i huset i 3 och en halv dagar. Sen cycklade jag till skolan och gick in i skolan för att börja jobba. Sista lektionen var Engelska och efter Engelskan så har jag och min klass kamrat Viggo en till lektion i Engelska för vi är båda halv Engelska. Och efter den lektionen så har vi EN TILL ENGELSKA LEKTION. När den var klar kunde jag äntligen gå till fritids då hade vi poäng jakten och det var jätte kul det var en som skulle vara blind. En/två som skulle vara seamesiska tvillingar. Och en som inte fick använda händerna. Sen var dagen slut oh daks att cykla hem när jag kom hem gjorde jag min läxa och sen en video till youtube. Och nu när jag ska gå och lägga mig så är det jätte ljust ute. Men jag hade inte så mycket mer att säga men vi ses snart.
Youtube SÖK: rebecca dace

Goood Naaaaaaatt Lääässaaarrre.

Ovido - Quiz & Flashcards