beccablogg

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 16 maj 2013 19:20

Hej jag vet att jag inte har skrivit på måndag tisdag onsdag men jag skriver nu. På måndagen var det en rätt så normal dag. Men efter den dagen så var jag sjuk och det var jättetråkigt men jag sov jättelänge och kunde gå till skolan nästa dag. På fritids så var det en tävling där man skulle komma med i melodifestivalen (altså inte det riktiga bara den som var på fritids) och mitt band sjöng och spelade ´´Vem kan segla för utan vind``. Och idag fick vi reda på resultaten

MEN VI KOM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  Inte med ;.( VI SOM HADE KÄMPAT SÅ HIMLA MYCKET men men vad ska man egentligen göra vi har kämpat men hann inte hela vägen. Ni vet ju att jag går på hemspråk i Engelska och idag fick vi jobba i parken och leka med vår lärares hund den var jättegullig och hette Lennart. Efter det så åt jag Emily och min pappa glass. Jag valde mangosmak och Emily valde regnbåge och min pappa väljde rum russin. Men nu tittar jag på tonårsbossen och ska snart tvätta mig men tja adios amigos.

Youtube SÖK: rebecca dace

 

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre.


Ovido - Quiz & Flashcards