beccablogg

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 28 maj 2013 22:17

Hej läsare idag ska jag skriva om min dag. I skolan så håller vi på med ett projekt där alla har var sitt landskap och två och två skulle jobba med varandra jag fick jobba med min klass kamrat Carl-hugo. Vi gör en power point tillsammans och där skriver vi om landskapen Halland och Dalsland. Det sista lektionen var idrott och då skulle vi spela brännboll. När mitt lag var inne laget så gjorde jag en home run YAAAAAY. Sen när jag kom hem tog jag fram lite redskap för att göra en film med Sixten Orshi Emily och Selma. Och redan nu kan man se filmen på youtube om man söker på rebecca dace. Så ni får gärna se på den. Annars så har jag mest kollat på tv haft datan och sånt. Men nu ska jag sova så vi ses nog imorgon.
Youtube SÖK: rebecca dace

Goood Naaaaaatt Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards